rozwiń wszystkie »
Strona: 1 - 4 ( 4), : 1 ... z 1
| |
maturzysta 2010-03-04 17:44:51 Siema. Jestem uczniem III klasy LO. Zastanawiam się na studiowaniem budownictwa. Uczelnie jakie wchodzą w grę to Politechnika Wrocławska no i właśnie UZ. Do Wrocka będzie się pewnie ciężko dostać i na... |
| |
maturzysta 2010-03-04 17:44:51 Siema. Jestem uczniem III klasy LO. Zastanawiam się na studiowaniem budownictwa. Uczelnie jakie wchodzą w grę to Politechnika Wrocławska no i właśnie UZ. Do Wrocka będzie się pewnie ciężko dostać i najprawdopodobniej wyląduje na UZ.
Stąd więc moje pytanie co sądzicie o budownictwie na UZ??? Czy warto, czy znajdę dobrą pracę po tej uczelni??? |
| |
~non 2010-03-04 18:16:38 Jak bedziesz w czyms dobry to po kazdej uczelni znajdziesz prace. Skoro masz watpliwosci czy dostaniesz sie do Wrocka to smiem twierdzic, ze na razie nie jestes dobry. Jak pojdziesz na studia to albo ... |
| |
~non 2010-03-04 18:16:38 Jak bedziesz w czyms dobry to po kazdej uczelni znajdziesz prace. Skoro masz watpliwosci czy dostaniesz sie do Wrocka to smiem twierdzic, ze na razie nie jestes dobry. Jak pojdziesz na studia to albo sie to zmieni albo pracy nie znajdziesz... proste... W takim dziwnym swiecie zyjemy, ze zeby cos osiagnac, trzeba (najczesciej) cos potrafic... |
| |
~Bogo 2010-03-05 19:44:02 ... Albo mieć kontakty i układy. Ewentualnie można do p Rosoła zadzwonić, on na pewno załatwi;) A tak na poważnie, to jak najbardziej polecam studiowanie kierunków ścisłych i technicznych, w szczególn... |
| |
~Bogo 2010-03-05 19:44:02 ... Albo mieć kontakty i układy. Ewentualnie można do p Rosoła zadzwonić, on na pewno załatwi;) A tak na poważnie, to jak najbardziej polecam studiowanie kierunków ścisłych i technicznych, w szczególności na UZ, spadkobiercy WSI;) |
| |
~uwazaj na 2010-03-14 10:06:29 peteraz alvadyna xD
najwiekszy postrach i czlowiek bez serca wiek mu nie sluzy |
Strona: 1 - 4 ( 4), : 1 ... z 1